X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Bounty

Przegląd historii
marketingu marki


Nazwa: Bounty

Branża: Słodycze

Data założenia: 1951

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Poznaj sekret „rajskiej” nazwy marki Bounty

Nazwa pochodzi od grupy niezamieszkałych wysp na Pacyfiku należących do Nowej Zelandii.


Co ciekawe, same wysepki mają niewiele wspólnego z rajską otoczką kreowaną w przekazie reklamowym Bounty.

Bounty: tropikalny zakątek wpisany w nazwę batonika


Baton Bounty został wprowadzony na rynek w 1951 roku w Anglii i Kanadzie. Ma kokosowe nadzienie i pokryty jest mleczną czekoladą. Powstała również wersja w gorzkiej czekoladzie a także limitowane serie o smaku mango i wiśni, dostępne tylko w niektórych krajach.


Nazwa batona pochodzi od archipelagu niezamieszkałych wysepek należących do Nowej Zelandii. To skaliste granitowe wyspy które w praktyce mają niewiele wspólnego z rajskim krajobrazem przedstawianym w przekazie reklamowym marki. 

Od 2007 r. batony Bounty w Europie nie są już wegańskie. Serwatka w wielu produktach wytwarzana jest przy udziale podpuszczki zwierzęcej.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Hasło reklamowe Bounty odwołuje się do charakterystycznego – kokosowego smaku batonika, a kokos to drzewo kojarzone z rajskimi ciepłymi wyspami.

Najlepsze hasła reklamowe Bounty

    • Taste of paradise
    • Smak raju
    • A little bit of... Bounty
    • Odrobina... Bounty

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy Bounty

Bounty reklama
Bounty nazwa
Bounty slogan

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.