Odkrywamy ekspresowy sposób na nazwę dla firmy kurierskiej
Nazwa DHL jest akronimem powstałym od pierwszych liter nazwisk założycieli firmy.
Dalsey + Hillblom + Lynn = DHL.
Jak rodziła się marka i nazwa transportująca w sobie nazwiska twórców firmy
Firma została założona w 1969 r. przez trzy osoby: Adriana Dalseya, Larrego Hillbloma i Roberta Lynna. Przedsiębiorcy zdecydowali się nazwać działalność od pierwszych liter własnych nazwisk – DHL. Początkowo firma miała zajmować się transportem przesyłek z USA na teren Hawajów, lecz szybko działalność rozprzestrzeniła się na cały kontynent, a potem cały świat. DHL zostało wykupione przez Deutsche Post w 1998 roku, by w 2001 r. uzyskać pakiet większościowy. DHL posiada własne linie lotnicze przewożące ładunki cargo – European Air Transport z bazą w Lipsku, które wykorzystują samoloty Boeing 757 Freighter i Airbusy A300 oraz DHL Air z siedzibą w Wielkiej Brytanii, które operuje z lotniska w East Midlands.
DHL świadczy także swoje usługi na terytoriach objętych embargiem USA – Iran, Birma, Korea Północna, ponieważ jest to przedsiębiorstwo, które nie ma siedziby w Stanach, tylko w Niemczech.
DHL dostarcza przesyłki nawet w państwach objętych embargiem przez USA – np. w Iranie czy Korei Północnej.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany DHL orbitują wokół ruchu, szybkości i niezawodności – pojęć, z którymi powinna kojarzyć się przedmiotowa działalność.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe DHL
-
- We move the world
- Poruszamy świat
-
- Excellence. Simply Delivered.
- Doskonałość. Po prostu dostarczona.
-
- We keep your promises
- Dotrzymujemy Twoich obietnic
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam marki DHL
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.