Domestos - historia światowej sławy stróża czystości milionów toalet | Owocni
X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Domestos

Sprawna historia
marketingu marki


Nazwa: Domestos

Branża: FMCG

Data założenia: 1929

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Pomysł na nazwę środka
czystości, pachnący
świeżością

Nazwa stanowi połączenie dwóch słów – łacińskiego „domus” (dom) oraz zaczerpniętego ze starożytnej Greki „osteo” (kość).


Domestos to kość – kręgosłup/podpora każdego domu.

Historia światowej sławy
stróża czystości milionów toalet


Popularna marka środków czystości Domestos narodziła się w 1929 roku w Wielkiej Brytanii. Jej założycielem był Wilfred Handley. Ze zwykłego domokrążcy sprzedającego swój środek z czerwoną nakrętką stał się właścicielem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek świata.


W latach 50-tych Domestos zaczął być dostępny w mniejszych butelkach z papierową etykietą i charakterystyczną czerwoną nakrętką, której kształt do dziś niewiele się zmienił. W latach 60-tych markę przejął Unilever, który wprowadził niebieską, plastikową butelkę, zachowując charakterystyczny, czerwony korek.


Dziś produkt dostępny jest w około 40 krajach. Nazwa nie wszędzie ma taką samą formę – wynika to z ograniczeń prawnych i polityki marki Unilever.

Maskotka Domestosa to
chłopiec o imieniu D*MAN,
który przybliża brzdącom
świat higieny.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Hasła reklamowe i slogany Domestosa w bezpośredni sposób odnoszą się do jego sztandarowej misji usuwania brudu.

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Domestos

    • Kill germs to death
    • Zabija zarazki na śmierć
    • Millions of Germs Will Die
    • Miliony zarazków zginie
    • Unstoppable
    • Nie do zatrzymania

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady najlepszych
reklam firmy Domestos

Domestos w swoich reklamach najczęściej personifikuje bakterie, zarazki i wirusy. Następnie stawia swój produkt w roli bezwzględnego killera. Schemat skuteczny, pozostaje niemal zawsze ten sam.

Domestos nazwa
Domestos marka
Domestos kampania reklamowa
Domestos reklama
Domestos reklama prasowa

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.